Nio vinster i rad och mycket träning

Har blivit helt försjunken i skolarbete, så glömde göra en söndagssammanfattning. Kommer här istället 

Förra veckans träning:
Måndag: 2h bollpass. Fick träna försvar = lycklig
Tisdag: Förmiddagsgym med Nienke och 20min springrunda på kvällen
Onsdag: 2h bollpass, 1h agility/gym. Simon lärde mig frivändning!
Torsdag: Gym med Felicia, trots sjukaste träningsvärken från frivändning...
Fredag: 2h bollpass - jättemycket serve. 
Lördag: Bortamatch mot Falköping RIG, vinst 3-1. Spelade 3 set
Söndag: Bortamatch mot Ymer (Borås), vinst 3-0. Bänkbänkade, men tjohoade som tusan
 
Snyggaste lagfotot. Vi är fan bäst.
 
Har haft en rätt jobbig dag på skolan, projektdeadline imorgon... Så jag bangade dagens gympass för att mysa i soffan istället. Tänker spendera min kväll i bubbelbad och framför Downton Abbey - Man ska faktiskt må bra också. Gympasset får flyttas till lördag helt enkelt :) 
 
Jag saknar dig också kära syster. Tur att vi ses om mindre än en månad!
 Kram, Elin

Kommentera här: