Hemmaträning

Råkade fastna lite längre än planerat i mitt sökande efter det perfekta tårtreceptet (Felicia ska firas på lördag) så körde styrketräning hemma istället för på gymmet.
 
Två bra saker med att träna hemma:
  1. Sin egna braiga musik på hög volym
  2. Anledning att dammsuga golvet. Hehe.
 
Mitt pass blev en glad blandning av gymschemat och cirkelfysen vi kör innan träning:
  •  20 x 3 Fällkniven (döden, jag sprattlar som en fisk) 
  • 10x5 armhävning, olika varje set (breda, täta, kross..)
  • 10x4 rygglyft, olika varje set (oj vad man kan hitta på konstiga)
  • 50st djupa squats, utan vikt men med tempo
  • 15x3 tåhäv, varje ben för sig, så 30x3 egentligen. Håll balansen i dörrpost ;)
  • 1min x2, fotstamp. sitt på en stol och stampa med framfoten, varje fot för sig. (jobbigare än vad det låter)
  • 30 sek plankan
 
Avslut med att ligga på rygg med benen på en stol och träna fingerslag, eftersom det gick så dåligt med det igår på matchen ;) Helst till en motiverande låt; t ex "Liv och död" m. Maskinen.
 
 
Ska försöka göra en devils cake med cream cheese frosting!
 
Lagfoto från vinsten igår! (3-0) obs. Jag är hon med det långa bruna håret närmast. Känner inte igen mig själv :')
 
Är alltid lika vacker i serve
 
 
 
 
KRAM och Godnatt kära syster!
 

Kommentera här: